Reflektioner

Asana2

“Bättre kroppskontakt, större lugn”

“Fokuserad, känner mig lättare i kroppen”.

“Lättare att varva ner. Lärt mig rörelse jag kan använda mig av i min vardag för att fokusera eller bli lugn”.

“Mer balanserad”

“Mer lugn och harmoni i livet. Ett annorlunda sätt att se på livet. Gett intresse att läsa mer om både yoga och annan kost (ayurveda)”

“Mer medveten om min kropp och dess signaler”.

“Tänker positiva och trevliga tankar”.

“Min kvällsvärk i benen har helt försvunnit. Blivit mer rörlig. Mer avslappnad, lugnare och piggare”

“Mindre ont i rygg-axlar-nacke. Rörligare, starkare och stadigare (dvs grundstyrka), lugnare”

“Mindre värk i rygg och nacke. Piggare”.

“Ökad rörlighet, ökad koncentrationsförmåga, ökad avslappningsförmåga”.

“Smidigare i kroppen, lugnare i själen”.

“Stressnivån har gått ner markant de dagar vi praktiserar”

“Väsentligt ökad rörlighet”

“Smidigare. Lättare att känna in och tänka på att känna in hur jag mår. Det går fortare att slappna av och varva ner”.

 

Comments are closed.